Skip to content

Functioneel beheerder

Nederland, Utrecht, AmersfoortStaf en ondersteunende diensten

Functieomschrijving

Wat ga je doen?

Als functioneel beheerder ben jij verantwoordelijk voor een optimale ervaring bij het gebruik van onze applicaties. Je voert met je collega’s het dagelijkse beheer uit en je bent de vraagbaak voor onze medewerkers en bij nieuwe versies en/of applicaties zorg je voor een zorgvuldige ingebruikname. De komende jaren staan uitdagende projecten op jou als functioneel beheerder te wachten, zowel voor applicaties in de zorg, het financiële en HR- domein maar ook in de ondersteuning. Binnen deze functie heb je veel vrijheid om je eigen werk in samenwerking met het team in te richten en taken te verdelen.

Je bent als functioneel beheerder nieuwsgierig naar het werk van de collegae die je ondersteuning biedt en informeert en stimuleert hen in het gebruik van applicaties. In de organisatie acteer jij in de functie van functioneel beheerder als intermediair tussen eindgebruikers, leveranciers en management. Je ziet als functioneel beheerder de kansen en mogelijkheden om bestaande applicaties verder uit te nutten of te verbeteren en kan dit zelfstandig of in teamverband realiseren. Je participeert in projecten. Indien nodig neem je hierin de leiding en je werkt nauw samen met andere experts. Je volgt de ontwikkelingen op je vakgebied en kan de trends en ontwikkelingen vertalen naar toepasbaarheid binnen de organisatie.
Kortom een zeer uitgebreide, uitdagende functie in een organisatie die steeds in beweging is!

Regio: Amersfoort

Uren: 32-36 uur

Functie: functioneel beheerder
Opleiding: hbo
Salaris: conform cao VVT FWG 55


Servicekantoor

Je werklocatie is in principe Basicweg 24, Amersfoort. Verder werk je ook vanuit huis. Het team bestaat momenteel uit 10 medewerkers, zowel mannen als vrouwen. De functie is ter vervanging van iemand uit het team. Het team valt onder de Ondersteunende diensten, afdeling IT, Zorgtechnologie & Innovatie.

Vereisten

Dit neem je mee

  • Jij beschikt over een hbo-diploma, of hbo werk- en denkniveau;
  • Je hebt affiniteit met het werken in de zorg (care sector) en het financiële domein;
  • Je bent klant- en resultaatgericht;
  • Je werkt gestructureerd, planmatig en stelt de juiste prioriteiten;
  • Je bent leergierig en hebt een zelfstandige en actieve houding;
  • Je hebt een analytisch en conceptueel denkvermogen;
  • Je bent communicatief sterk, zowel mondeling als schriftelijk;
  • We zijn op zoek naar een teamplayer die ervaring heeft met het beheren van applicaties;
  • Je hebt bij voorkeur kennis van en ervaring met ONS.

Dit bieden wij jou

  • Een jaarcontract met de intentie om dit daarna om te zetten naar een vast dienstverband;
  • Parttime werken is bespreekbaar: minimaal 32 uur per week;
  • Wij bieden een prettige werkomgeving met gemotiveerde collega’s.

Dit maakt jouw werk uniek

  • Wij werken in Amersfoort op de Basicweg in een nieuw ingericht kantoorpand;
  • Een nieuwe digitale werkplek is in 2021 voor alle medewerkers beschikbaar gekomen en van daaruit kunnen we verder optimaliseren;
  • Het team bestaat uit 10 personen waarmee we diverse applicaties beheren binnen het zorg-, financiële- en HR-domein;
  • Het team is in 2022 uitgebreid met 2 medewerkers, en nu deze vacature ter vervanging. Er ontstaat een nieuwe dynamiek die je samen mee vorm mag geven.

Interesse?

Neem dan gerust contact op met Thérèse Hofmeijer - Boon op 06-22842716 of via Therese.Hofmeijer@beweging3.nl. Werkdagen maandag, dinsdag en vrijdag. Voor inhoudelijke vragen over de vacature is het mogelijk om contact te leggen met de teamleider Connie van Rooijen via 06-22 85 70 16.

of