Skip to content

Internal auditor

Amersfoort€ 4.558,88 - € 6.117,33 per maandStaf en ondersteunende diensten

Functieomschrijving

Ben jij een ambitieuze ondernemende professional die graag de samenwerking opzoekt en een positieve impact wil maken? Beweging 3.0 zoekt een talentvolle Internal auditor!


Regio: Amersfoort
Uren: 32 – 36 uur
Functie: Internal auditor
Opleiding: WO accounting en auditing (RA/RO)

Salaris: marktconform salaris in de VVT 65 maximum bruto maandsalaris van € 6.117,33


Audit, risk en compliance functionaris

Beweging 3.0 heeft als zorginstelling te maken met veel wet- en regelgeving. Daarnaast moet verantwoording afgelegd worden op het gebied van onder meer financiën, bedrijfsvoering, kwaliteit & veiligheid van zorg en (informatie)veiligheid. Aanvullend heeft de Raad van Bestuur en het MT behoefte om onafhankelijke toetsing op werking van processen en systemen te laten uitvoeren en daarover geadviseerd te worden.


Toetsing op naleving, interne beheersing en het uitvoeren van (interne) audits willen we graag op een hoger niveau krijgen, dit vanuit het three-lines-of-defence principe. Maar ook willen we minder regels en registraties, misschien voelt dat tegenstrijdig, maar deze manier van denken helpt om meer te focussen op wat echt nodig is en is noodzakelijk om de transitie in de zorg mogelijk te maken. Wij willen dat mede bereiken door het inzetten van de audit, risk en compliance functie. De internal auditor zal in zijn/haar rol als expert op deze gebieden een cruciale rol vervullen, waarbij volop ruimte wordt geboden dit te gaan ontwikkelen naar zijn/haar inzichten.


Wat ga je doen?

Je gaat samen met de Security & Privacy Officer de compliance functie, met thema’s op het gebied van compliance, risicomanagement, audit en jaarrekeningcontrole binnen de organisatie invullen. Ook ga je in samenwerking met specialisten Beleid & Kwaliteit die audits doen voor ISO certificering en de IGJ samenhang aanbrengen in de verschillende audits en kritisch beoordelen wat aan registraties kan vervallen. Jouw aandacht ligt vooralsnog op financiën en bedrijfsvoering, maar verbreding en coördinatie van de verschillende disciplines valt eveneens binnen jouw aandachtsgebied. Daarnaast zorg je voor een goed verloop van de jaarrekening(controles). Hierover heb je intensief contact met onze externe accountant. 


Je signaleert (financiële) risico’s en adviseert over beheersmaatregelen en bevordert en houdt toezicht op de naleving van relevante wet- en regelgeving. Uiteraard rapporteer je over voortgang en bevindingen zowel naar (interne) opdrachtgevers als naar de Auditcommissie en de Raad van Bestuur.

Je draagt in samenspraak met de Raad van Bestuur onder meer zorg voor het opstellen, realiseren en beheren van het audit / compliance jaarprogramma en het opzetten, formaliseren en in proces brengen van het (integraal) risico raamwerk van Beweging 3.0. 


Team Finance & Control

Het servicekantoor van Beweging 3.0 is gevestigd in Amersfoort, vlakbij station Schothorst en is goed te bereiken met de auto. Op het servicekantoor zijn onze ondersteunde diensten gevestigd, waaronder ook de ondersteunende dienst Financiën & Control (ruim 26 FTE). Hiërarchisch val je namelijk onder de manager Financiën & Control, maar je hebt periodiek direct afstemming met de Raad van Bestuur.

Vereisten

Dit neem je mee

  • Je hebt een afgeronde academische opleiding tot Registeraccountant (RA en/of RO);
  • Je hebt minimaal vijf jaar relevante werkervaring in een accountantsfunctie, bij voorkeur (maar zeker geen vereiste) in een zorg omgeving;
  • Je bent een zakelijke professional met proactieve audit- en advieskwaliteiten;
  • Je bent in staat om scherpe analyses te maken en deze te vertalen naar advies en beleid;
  • Je hebt bij voorkeur kennis van wet- en regelgeving en financieringsstromen in de zorg (Wlz, Zvw en WMO);
  • Je kunt heel goed zelfstandig werken en bent in staat om de compliance functie naar een hoog niveau te brengen en zichtbaar te maken;
  • Je bent in staat om anderen mee te nemen in verbetertrajecten;
  • Je bent verbaal krachtig en hebt een heldere rapportagestijl;
  • Je bent een stevige persoonlijkheid en staat voor jouw taak. Daarbij kan je goed omgaan met tegenwerpingen en kritiek.

Dit bieden wij jou?

  • Een salaris op basis van leeftijd en ervaring dat start in FWG 65 van de CAO VVT;
  • Een jaarcontract voor 32 uur per week met uitzicht op een vaste aanstelling;
  • Goede pensioen, scholings- en ontwikkelmogelijkheden, reiskostenvergoeding en een eindejaarsuitkering van 8,33%;
  • We bieden je een plek waar je een waardevolle bijdrage kunt leveren aan het werkplezier van onze medewerkers en aangenaam leven van cliënten en bewoners;
  • Opleidings- en trainingsmogelijkheden zijn in overleg op kosten van Beweging 3.0 te volgen;
  • Daarnaast kan je gebruik maken van de regeling Meerkeuze Systeem Arbeidsvoorwaarden, waarin onder andere een fietsplan is opgenomen;
  • Een laptop en een mobiele telefoon krijg je van ons, zo maken we het je een stuk gemakkelijker om je werk ook vanuit huis goed te kunnen verrichten.

Dit maakt jouw werk uniek

  • Leuke uitdagende afwisselende baan in een maatschappelijk relevante sector!
  • Je krijgt de kans om mee te denken op strategisch en operationeel niveau.
  • Je hebt rechtstreeks afstemming met de Raad van Bestuur.

Interesse? 

Neem dan gerust contact op met Yvonne van den Brink - van Leeuwen op 06 51 21 29 85 of via Yvonne.vanleeuwen@beweging3.nl Werkdagen dinsdag, woensdag en vrijdag.

of met Jan Smith van Talent in Finance op telefoon 06 - 54 30 12 05.



Herken jij je in het gevraagde profiel? Aarzel niet en stuur jouw cv met motivatie naar ons toe via onderstaande sollicitatiebutton.

€ 4.558,88 - € 6.117,33 per maand

of

Eerst kennismaken?

Plan een meeloopdag!

Wil jij graag een kijkje nemen in de keuken op één van onze 12 locaties of wijkteams in regio Eemland? Dat kan! Ben jij in het bezit van een diploma helpende, verzorgende IG, verpleegkunde of hbo-v? Meld je dan aan via onderstaande button. Wij nemen contact met jou op om de mogelijkheden te bespreken.