Lees meer over onze sollicitatieprocedure:

Teammanager
- Hooglanderveen
- € 4.470,82 - € 5.962,34 per maand
- Staf en ondersteunende diensten
Functieomschrijving
Wil jij als teammanager bijdragen aan een duurzame en inclusieve leefgemeenschap op onze woonzorglocatie in Hooglanderveen? Zodat de bewoners het leven kunnen blijven leven dat bij hen past?
Wat bieden wij jou?
Regio: Amersfoort - Hooglanderveen
Uren: 32 - 36 uur
Functie: Teammanager
Contract: Voor de duur van een jaar met uitzicht op onbepaalde tijd
Opleiding: hbo werk- en denkniveau
Salaris: conform cao VVT FWG 60 maximaal € 5.962,34 bruto op basis van 36 uur.
Wat ga je doen?
Samen met de huidige teammanager ben je verantwoordelijk voor de totale dienstverlening op de locatie Sint Jozef Hooglanderveen. Jullie hebben een sleutelrol in het realiseren van een toekomstbestendige locatie. Samen zorgen jullie ervoor dat bewoners, verwanten, medewerkers en vrijwilligers gelijkwaardig samen werken, waarbij het welzijn van bewoners centraal staat. In de toekomst zal er nieuwbouw plaats gaan vinden op de locatie. Dit brengt een mooie uitdaging met zich mee die jij met enthousiasme aangaat. In deze rol krijg jij onder andere aandachtsgebied facilitair en restauratief maar ondersteun jij ook teams zorg en welzijn.
Als teammanager heb jij een authentieke leiderschapsstijl en je bent een echte verbinder. In deze rol maak jij onderdeel uit van het kernlocatieteam. Samen met de huidige teammanager en het kernlocatieteam geven jullie richting aan de ontwikkeling van de nieuwbouw van de locatie volgens de principes van Koers 2028. Daarnaast werken jullie aan de integrale samenwerking tussen de onderlinge teams op de locatie. Je krijgt ondersteuning van en rapporteert functioneel aan de regiodirecteur en werkt samen met een betrokken regioteam Noord, waar ruimte is voor kennisdeling en ontwikkeling. Hiërarchisch ontvang je aansturing van het Hoofd facilitair. Daarnaast werk je ook nauw samen met de teamleiders en teammanagers vanuit het centrale facilitaire bedrijf van onze organisatie.
Jouw verantwoordelijkheden:
Stimuleren van integrale aansturing van de medewerkers op de locatie. En het bevorderen van verandering en innovatie zodat het gewone leven en welzijn van de bewoners centraal staat.
Leidinggeven aan teams op het gebied van zorg & welzijn, interne logistiek, eten & drinken en algemene service.
Functioneel samenwerken met schoonmaak en technische dienst.
Meebouwen aan de transitie naar gemeenschapsgericht werken en stimuleren van gelijkwaardig samenwerken.
Eindverantwoordelijk voor een verzorgd en veilig gebouw, binnen én buiten, inclusief naleving van veiligheidsvoorschriften en BHV-taken. En het bewaken van kwaliteit en wetgeving.
Over ons – Beweging 3.0
Het zorglandschap verandert. Wij zetten in op leefgemeenschappen waar bewoners zoveel mogelijk hun eigen leven kunnen blijven leiden, ook met een zorgvraag. Voor bewoners vinden wij eigen regie op je leven, eigen keuzes kunnen maken en zo lang mogelijk zelfstandig blijven belangrijk. De toekomst van de organisatie staat beschreven in de Koers 2028 en is een belangrijke leidraad in het werk. Klik hier voor meer informatie.
Vereisten
Interesse?
Neem dan gerust contact op met Lisette ter Velde, recruitment adviseur, via 06-57793736. Sluitingsdatum van de vacature is 13 december 2025. De intentie is om de eerste gesprekken plaats te laten vinden op 16 december 2025. Een assessment kan een onderdeel zijn van de selectieprocedure.
Ben jij dit? Stuur jouw cv naar ons toe via onderstaande sollicitatiebutton.
Acquisitie is niet gewenst!
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!

Sollicitatieprocedure

1. Solliciteren

2. Selectie

3. Kennismakingsgesprekken

4. Loop een dagje mee! (optie)

5. Arbeidsvoorwaarden bespreken en referentiecheck


