Overslaan naar content

Teammanager KCC

    • Amersfoort
  • € 4.470,82 - € 5.962,34 per maand
  • Staf en ondersteunende diensten

Functieomschrijving

Ben jij klaar om onze inwoner-/klantbeleving naar een hoger niveau te tillen? Als teammanager KCC combineer je leiderschap, strategie en commercieel inzicht om onze klanten én toekomstige klanten proactief te bereiken.

 

Wat bieden we jou!

Regio: Amersfoort  

Uren: aantal: 28 -32 uur

Functie: Teammanager KCC & CA

Contract: Jaarcontract met uitzicht op onbepaalde tijd
Opleiding: hbo werk- en denkniveau 
Salaris: conform cao VVT FWG 60 (€ 4.298,87 - € 5.733,02)

 

Wat ga je doen?

Jij bent een teammanager met een commerciële en vernieuwende visie op klantervaring. Je gaat leidinggeven aan twee teams het KCC team en het team Client advies. Jij krijgt een bak energie van het leidinggeven aan, het coachen en door ontwikkelen van twee heel diverse teams. In totaal ben je verantwoordelijk voor een team van 21 collega's.

 

Aandachtsgebieden:

  • Strategische acquisitie: Jij ziet kansen, speelt in op klantbehoeften en bouwt duurzame relaties op met onze huidige en nieuwe partners.

  • Doorontwikkeling van het klant contactcentrum.

  • Teamontwikkeling: Jij coacht en inspireert je teams, zodat ze groeien in hun expertise én in commerciële vaardigheden.

  • Data-gedreven aanpak: Jij analyseert trends, zet slimme campagnes op met andere onderdelen zoals Welzin, Leef3.nu en B3.0, en zorgt samen voor het resultaat.

  • Innovatie & samenwerking: Jij denkt mee over procesverbeteringen en werkt nauw samen met marketing, verkoop & communicatie.

  • Relatiebeheer in de regio.

 

Teams:

  • Het KCC team is het eerste aanspreekpunt voor alle binnenkomende telefonie voor zowel; cliënten, collega's, behandelaren en de woonzorglocaties.

  • Het team Client advies is de schakel tussen onze zorgorganisatie en potentiële cliënten, beantwoordt vragen en geeft advies over verschillende zorgvormen zoals overbruggingszorg, revalidatiezorg of kortverblijf.  

 

Daarnaast:

  • Het samenwerken met alle relevante afdelingen van de ondersteunende diensten.

  • Het op de hoogte zijn van de trends en ontwikkelingen op het gebied van klantcontact en klant acquisitie.

  • Ben je in staat om een positieve sfeer te brengen en samen met jouw teams uitdagingen aan te gaan.

 

Je komt in een team terecht, waarbij ieder een eigen expertise heeft en samenwerking belangrijk is. Jij weet mensen in hun kracht te zetten en te laten groeien in dat wat ze goed kunnen. Daarnaast ben je ook in staat bruggen te slaan tussen andere afdelingen en zo de organisatie te laten groeien, daar waar nodig.

Vereisten

Als teammanager heb jij een authentieke leiderschapsstijl, je verbindt met een glimlach en hebt een flinke dosis humor. Er wordt veel van je verwacht. Je bent niet alleen de spin in het web en zichtbaar maar beschikt ook over een persoonlijkheid die medewerkers kan motiveren en in beweging brengt.

 

Dit neem je mee 

  • Hbo werk- en denkniveau.

  • Commercieel inzicht en een scherpe visie op klantgerichtheid.

  • Relevante werkervaring, ook in netwerk

  • Je beschikt over stevige kennis op het gebied van teamontwikkeling.

  • Heldere en effectieve communicatiestijl.

  • Je hebt kennis van projectmanagement en kennis van organisatie- en organisatieprocessen.

  • Goed cijfermatig inzicht.

 

*Een ontwikkelassessment kan onderdeel zijn van de sollicitatieprocedure.

 

Interesse?  
Neem dan gerust contact op met Lisette ter Velde, adviseur Recruitment en doorstroom via 06-57793736. Mijn werkdagen zijn van maandag tot en met donderdag. Ben jij dit? Stuur jouw cv dan naar ons toe via onderstaande sollicitatiebutton.

€ 4.470,82 - € 5.962,34 per maand

of

Sollicitatieprocedure

1. Solliciteren

2. Selectie

3. Kennismakingsgesprekken

4. Loop een dagje mee! (optie)

5. Arbeidsvoorwaarden bespreken en referentiecheck

6. Beide enthousiast? Welkom bij Beweging 3.0!

Lees meer over onze sollicitatieprocedure: