Lees meer over onze sollicitatieprocedure:

Teammanager Nijkerk
- Nijkerk
- € 4.470 - € 5.960 per maand
- Staf en ondersteunende diensten
Teammanager Huize Sint Jozef Nijkerk
Samen bouwen aan wonen, welzijn en een betekenisvolle toekomst voor ouderen!
Functieomschrijving
Samen bouwen aan wonen, welzijn en een betekenisvolle toekomst voor ouderen
We zoeken per 1 maart 2026 een ervaren en verbindende teammanager voor locatie Sint Jozef in Nijkerk. Je stapt in op een bijzonder moment: samen met de teams, bewoners, naasten en vrijwilligers bereiden we een tijdelijke verhuizing voor en geven we stap voor stap invulling aan onze visie op gemeenschapsgericht leven en het gewone leven. Je kiest voor een rol waarin je werkt aan vernieuwing en verandering, met een basis van een stabiel, warm en gemotiveerd team.
Wat bieden we jou
Regio: Nijkerk – locatie Sint Jozef
Uren: 28–36 uur
Functie: teammanager
Opleiding: hbo + managementopleiding
Contract: jaarcontract met intentie tot verlenging
Salaris: conform cao VVT FWG 60 (€ 4.470,82 – € 5.962,34), vakantiegeld, 13e maand.
Locatie Sint Jozef en de komende periode
Sint Jozef is een vertrouwde plek in Nijkerk, waar we werken volgens onze visie ‘een zorgzame gemeenschap waar het gewone leven centraal staat’: bewoners houden zoveel mogelijk regie en leven zoals zij gewend zijn. Wij staan in vertrouwen naast hen.
We staan aan de vooravond van de nieuwbouw. Tijdens de periode van nieuwbouw verhuizen we eind 2026 tijdelijk naar een vervangende locatie. Dat vraagt:
zichtbaar leiderschap en nabijheid,
zorgvuldige begeleiding van bewoners, naasten, collega’s en vrijwilligers,
én het lef om te bouwen aan iets nieuws.
De nieuwbouw is onderdeel van een bredere ontwikkeling naar een zorgzame gemeenschap waarin we optrekken met onder andere Woonstichting Nijkerk, Philadelphia, ’s Heeren Loo, het Baken, SKA kinderopvang en buurthuis De Refter. Een unieke kans om opnieuw vorm te geven aan wonen, welzijn en maatschappelijke verbinding.
Beweging 3.0
De hele zorgsector is aan het veranderen. Waar voorheen al vrij snel zorg en ondersteuning klaar stond, is dat nu en in de toekomst niet meer mogelijk én ook niet meer passend. Wij vinden voor bewoners eigen regie op je leven, eigen keuzes kunnen maken en zo lang mogelijk zelfstandig blijven belangrijk. De toekomst van de organisatie staat beschreven in de Koers 2028 en is een belangrijke leidraad in het werk. Klik hier voor meer informatie.
Wat ga je doen
Je geeft leiding aan de locatie en bent onderdeel van het locatieteam, bestaande uit o.a. teamleider facilitair, coördinerend verpleegkundigen en coördinator welzijn en vrijwilligers. Je bent aanwezig, benaderbaar en werkvloergericht en kent de bewoners, naasten, vrijwilligers én collega’s. Je sluit aan bij formele en informele momenten en zorgt dat mensen zich gezien en gehoord voelen.
Je vormt een gelijkwaardig duo met de huidige teammanager. Jullie vullen elkaar aan, sparren vanuit vertrouwen en nemen besluiten samen – ieder vanuit unieke talenten. Een gezonde dosis humor, open communicatie en elkaar scherp houden hoort daarbij.
Je houdt je o.a. bezig met:
Versterken van een lerende, reflectieve teamcultuur.
Bewaken van kwaliteit, veiligheid en het gewone leven.
Planning, bezetting, begroting en bedrijfsvoering op orde houden.
Verbinding leggen met andere disciplines en netwerkpartners.
Vormgeven van familie- en naastenparticipatie.
Meebouwen aan de transitie naar gemeenschapsgericht werken.
Vereisten
Dit neem je mee
Hbo werk- en denkniveau + managementopleiding.
Ervaring als team-/locatiemanager in de ouderenzorg of vergelijkbare welzijns-/zorgcontext.
Een open, warme communicatiestijl; je voert ook lastige gesprekken met rust en respect.
Flexibiliteit: meebewegen met teams, vervangende huisvesting én een organisatie in ontwikkeling.
Jij past bij ons als je
een natuurlijke verbinder bent die gelooft in gelijkwaardig samenwerken;
medewerkers benadert vanuit vertrouwen, nabijheid en menselijkheid;
denkt in mogelijkheden en het gewone leven écht centraal zet.
Sollicitatieprocedure
Reageren kan tot en met zondag 7 december 2025. Wekelijks doen wij een briefselectie en nodigen wij passende kandidaten uit voor korte online kennismakingsgesprekken. De sollicitatiegesprekken worden in de tweede week van december gepland. Een assessment maakt onderdeel uit van de procedure.
Interesse?
Solliciteer via de sollicitatiebutton en voeg je motivatie en CV toe. We horen graag wat jou aanspreekt in deze manier van werken.
Meer informatie?
Bel of app gerust met Roos Ham, adviseur recruitment & doorstroom, via 06 57 28 50 87.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!

Sollicitatieprocedure

1. Solliciteren

2. Selectie

3. Kennismakingsgesprekken

4. Loop een dagje mee! (optie)

5. Arbeidsvoorwaarden bespreken en referentiecheck


